عکس های جالب و دیدنی

بهترین عکس ها از بهترین سوژه ها-با رزولیشن فول اچدی

عکس های جالب و دیدنی

بهترین عکس ها از بهترین سوژه ها-با رزولیشن فول اچدی

لوگوی شرکت های مطرح پس از بحران اقتصادی !

  

  

 

 

به ادامه مطلب بروید

  

  

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان 15 بهمن 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.kavianltd.com

لمپارد جان وبلاگ محشری داری!
کلی حال کردم!
دلم نیومد تشکر نکنم.
موفق باشید...

آقا ساسان ممنون از شما لطف دارین
امیدوارم همه با این وب آشنا شن تا بتونم برای چند دقیقه ای هم که شده اونا رو خوشحال کرده باشم...

هپل 16 بهمن 1387 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام لمپارد خان
اومدم دیدم خیلی باحال بود ولی وبلاگت خیلی ناشناخته است. سعی کن تو سایتا و وبلاگای معروفتر لینک بذاری تا ملت ببینن من که خودم لینکت رو اول ندیدم واسه همین گفتم آخه معمولاْ بقیه آدرسشون رو تایژ میکنن تا همه ببینن تو هم سعی کن همین کارو کنی ضمناْ زود آپ دیت کنی و خبر آپ دیت رو باز تو وبلاگا به دیگران بگی.
موفق باشی.

سلام هپل جان.
چشم ولی معضل همینه که ناشناخته هستش.شما دوستان هم اگه وب منو به دوستاتون معرفی کنید زودتر شناخته میشه.
ممنون که سر زدی.

Amshaz 10 شهریور 1388 ساعت 07:24 ق.ظ

خیلی عالی بود نتونستم نظر ندم.
دستت درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد